Pogosto, ko se lotevamo ustvarjanja spletne strani ali postavitve marketinške strategije za podjetja, se kot digitalna marketinška agencija srečamo z izzivom - podjetja se ne zavedajo zadosti, kakšni so dobri temelji in ključni elementi grajenja blagovne znamke.
Zanimiv in edinstven logotip ne le pomaga blagovni znamki, da izstopa, temveč tudi spodbuja vključenost in lojalnost uporabnikov.
Kaj je logotip?
Spletno stran brez logotipa le stežka začnemo ustvarjati. Spletna stran, ki jo bomo izvedli z logotipom, ki je zastarel in ne izraža tega, kar blagovna znamka želi sporočati, pa bo na koncu imela bistveno slabši učinek kot tista z modernim in zanimivim logotipom. Zakaj in - kaj funkcija logotipa sploh je?
Logotip je grafični znak ali simbol, ki predstavlja podjetje, blagovno znamko ali organizacijo. Namenjen je hitri vizualni identifikaciji in komunikaciji osnovnih vrednot podjetja. Sestavljen je lahko iz besedilnih elementov, simbolov ali kombinacije obeh. Pomaga pri gradnji prepoznavnosti in zaupanja strank, hkrati pa ustvarja vizualno podobo, ki loči podjetje od konkurence. Skozi čas se lahko logotip podjetja spreminja, da ostane relevanten in izraža rast ali spremembe v podjetju.
Logotip je temelj branda
Prav res, logotip je tisti element predstavitve blagovne znamke, ki naredi prvi vtis ter da ključno informacijo o blagovni znamki. Zanimiv in edinstven logotip ne le pomaga vaši blagovni znamki, da izstopa iz množice, temveč tudi spodbuja prepoznavnost in lojalnost vaših uporabnikov.
Ko se torej lotimo ustvarjanja spletne strani, je logotip tisti element, za katerega najprej prosimo naše naročnike. Na podlagi logotipa določimo barvno paleto spletne strani, stil pisave ter stil oblikovanja oz. oblikovne elemente, ki se bodo ponavljali preko celotne spletne strani. Če je torej logotip oblikovan denimo v obliki kroga, na spletni strani zagotovo ne bomo uporabljali kvadratov, pač pa bomo celotno spletno stran prilagodili načinu oblikovanja logotipa.
Potencial, ki je pogosto neizkoriščen
Seveda za naročnike vedno najdemo rešitev, ne glede na to, kakšen logotip njihova blagovna znamka ima. A zavedamo se potenciala, ki pogosto ostaja neizkoriščen - logotip bi mnogokrat lahko izražal tako veliko več in uporabnike prepričal o profesionalnosti, kakovosti in učinkovitosti podjetja. Vse, kar izraža logotip, pa bi potem izražala tudi spletna stran - in celoten marketing preko vseh digitalnih kanalov, ki spletno stran podpira in nanjo “pripelje” uporabnike. Pogosto se naši naročniki odločijo za posodobitev ali oblikovanje novega logotipa pred začetkom spletne strani, kar je dolgoročno gledano preudarna odločitev. Ob tem moramo poudariti, da je logotip del celostne grafične podobe, ki jo mora podjetje prav tako imeti definirano. In da vse opisano zgoraj ne velja le za logotip, pač pa za celotno celostno grafično podobo; katere temelj pa je seveda - logotip.
Kaj pa slogan?
Mnoga podjetja še danes nimajo slogana, kar je velika škoda s stališča njihovega marketinga in posla. Tudi slogan namreč pomembno vpliva na to, kako blagovno znamko zaznavamo - in je še en dodatni element, ki daje zaupanje uporabnikov.
Zapomljiv slogan ostane v spominu uporabnikom, kar povečuje možnost, da se bodo ti vrnili k vašemu podjetju.
Kaj slogan je? Slogan je kratka in zapomljiva fraza, ki je namenjena predstavitvi in promociji blagovne znamke, podjetja ali izdelka. Ponavadi odraža misijo, vrednote ali prednosti blagovne znamke in pomaga pri gradnji emocionalne povezave s ciljno skupino. Dobro zasnovan slogan je enostaven, jasen in edinstven, hkrati pa spodbuja prepoznavnost in lojalnost blagovne znamke.
Prednosti uporabe slogana
Nekatere izmed prednosti slogana so, da:
- Krepi prepoznavnost: Pomaga pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke.
- Jasno komunicira ključne vrednote: Slogan lahko hitro in učinkovito komunicira osnovne vrednote ali prednosti podjetja.
- Blagovno znamko povezuje z uporabniki: Lahko ustvari emocionalno povezavo s ciljno publiko in spodbuja lojalnost.
- Izpostavi podjetje: Dobro zasnovan slogan pomaga podjetju izstopati iz množice konkurentov.
- Spodbuja zapomnljivost blagovne znamke: Zapomljiv slogan ostane v spominu uporabnikom, kar povečuje možnost, da se bodo vrnili k vašemu podjetju.
Pomagamo vam!
Tako logotip kot slogan sta temelja predstavitve blagovne znamke, ki jih mnoga podjetja zapostavljajo. Brez skrbi - marketinška agencija Pakt je tukaj za vas, če pri tem potrebujete pomoč. Tukaj pa smo za vas za prav vsa področja marketinga, saj smo specializirani za celostni marketing. Pišite nam! :)