Distribucija marketinških kanalov
Poudarek na večkanalnih in “omni-channel” strategijah poudarja potrebo po razpršitvi in prednostnih naložbah v ustrezne marketinške kanale. To seveda ni praktično za vsa podjetja in zagotovo se morate osredotočiti na tiste (prednostne) kanale, ki vam bodo prinašali najboljše donose. Ali se osredotočiti le na digitalne marketinške kanale? Ali lahko tudi klasični kanali dosegajo dober donos naložbe? Da bi pomagali pri procesu pregleda in izbire kanalov, smo za vas pripravili seznam, kot izhodišče za celovit pregled nad vsemi trenutnimi kanali, ki so na voljo posameznikom, podjetjem in organizacijam.
*Pozor, nekateri kanali se med seboj prekrivajo. Seznam je kategoriziran po smiselnosti in logičnosti.
- Radio
- Televizija
- Kino
- Tisk
- časopisi
- revije
- letaki
- prospekti
- katalogi
- brošure
- razglednice
- vizitke
- pošta
- oblačila
- poslovna darila
- raznorazni dodatki (podstavki, sladkor, itd.)
- Plakati
- obcestno oglaševanje (billboard)
- tranzitno oglaševanje (oglaševanje na avtomobilih, avtobusih, vlakih, balonih, letalih)
- digitalni plakati
- toaletni prostori
- ročaji bencinskih črpalk
- Dogodki
- sejmi
- lokalni dogodki
- predstavitve/prezentacije
- brezplačna svetovanja
- razstave
- sponzorstva
- partnerji
- sporočila za javnost
- kartice zvestobe
- nagradne igre
- ulično prodajanje (od vrat do vrat, maskota, deljenje letakov)
- webinarji (spletni seminarji)
- Pošta
- Telefon
- klicni center
- SMS
- Faks
- Internet
- Spletna stran
- Spletna optimizacija (SEO)
- E-pošta
- Družbena omrežja (strani, skupine)
- Influencerji
- Oglaševanje na družbenih omrežjih
- Oglaševanje na iskalnikih
- Oglaševanje na prikaznih omrežjih
- Medijski zakup
- Podcast
- Podcast oglaševanje
- Blog
- Vsebinski marketing
- Infografika
- Imeniki
- Forumi
- Video (Youtube, Facebook, Instagram)
- Digitalne pasice
- Namizna aplikacija
- Aplikacija za mobilne naprave
- Vtičnik za brskalnik
- Potisna sporočila
- QR kode, RFID in NFC
- Ponovno trženje
- E-poštni podpisi
- Video v živo
- 360 video
- Wi-fi oglaševanje
- Oglasi v igrah
- Virtualna resničnost
- Pogovorni roboti
Potrebujete pomoč pri določenih marketinških kanalih? Oglasite se na spletni strani marketinške agencije Pakt in z veseljem vam pomagamo!